söndag 27 februari 2011

Studiebesök 4 "Hagmans konditori"

Fredag den 25/2 Lorensbergsteatern!
Galenskaparna!

Idag var jag iväg på min julklapp tillsammans med min extra familj :)! Vi började med att äta på "La Copita" i Borås. Efter maten åkte vi till Göteborg och till Lorensbergsteatern, för att se musikalen/teatern "Hagmans konditori" Det var det roligaste jag har varit på, på väldigt länge. Oj va roligt det var! Jag fick dock inte ta några videoupptagningar eller fotografi. Men det handlade om att de fyra män träffades av en ren slump på en kaffe bar, och att de sedan kommer på att de är samma ställe som Hagmans konditori hade legat där de hade suttit och varit JÄMT när det var yngre. Ni som inte vet vilka galenskaparna är ska jag lägga upp lite bilder och något ljudklipp från andra saker som de har gjort. De spelade otroligt härlig musik och dansade så man blev helt glad, hela jag blev jätteglad och lycklig. Man blev liksom sprallig i hela kroppen och ville bara ställa sig upp och dansa till låtarna de spelade och speciellt när man såg hur de släppte loss och bara dansade så himla härligt :)!

Verkligen kanon kul!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar