tisdag 15 februari 2011

Musikpussel 15/2

Idag så har vi haft musikpussel tillsammans med Tobias, där vi fick lära oss att pussla ihop olika ljud. Det var väldigt roligt och jag har skrattat gott hela dagen :)! Jag har lärt mig använda programmet "garage band" på en mac dator som är väldigt roligt att greja med, det finns så många olika roliga ljud, ja som sagt det är bara att lyssna på min låt så får ni höra hur roligt jag har haft det idag :) HAHA!

MITT KREATIVA KAOS

Hoppas ni tycker det är lika skoj som jag tycker att det är :)!




Detta är något som man verkligen kan arbeta med barnen med, att de själva får sitta och lyssna fram olika ljud och göra till något eget. Man kan även använda de som effekter till någon saga eller att man tillsammans med barnen gör en saga med hjälp av ljud som jag gjorde litegrann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar