söndag 27 februari 2011

Söndag 27/2

Baaaaah det är fortfarande en massa babbel på p1 dom pratar bara om allt som är negativt och att de dödar folk och massa jobbigt och här sitter jag och skriver
blogg i köksgången hemma hos Ti :)!

Sitter vid ett liiiitet liiitet bord i en liiiten liiiten gungstol med min lilla lilla dator och dricker te ur en stor mugg och bakom mig ligger en STOR hund



Roliga citat av Ti:

Lördags: Jag berättade att man inte fick fotografera på galenskaparna och då säger Ti att det går att göra det ändå och frågar de vem man är säger man bara att man heter Karin (funderar öööhm) BRITTSON från valans konsthögskolan och behöver göra de för utbildningen.

Söndag(idag alltså): Vi är på väg till "Tant grön" för att äta lunch och det är kallt så jag säger brr och då säger Ti, "Det är kallt som en fralla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar