torsdag 19 maj 2011

26/4 Musikprojektstarten!

Idag var första planeringsmötet för vårt fina musikprojekt. Under detta mötet bestämdes vilka som skulle vara i vilken grupp och vad vi skulle ha för olika grupper, vi bestämde oss tillslut för att ha 3 stycken olika grupper att jobba inom och det är.

Teater/Manus
Rekvisita/ljud/ljus
Musik/skiva

Jag valde att vara med i Teater/manus gruppen då jag har fått huvudrollen till delad mig väldigt roligt ska detta bli jag har alltid så gärna velat ha en stor roll i något sådant här. Men har aldrig riktigt fått tillfälle att få det och har aldrig riktigt känt att jag skulle ha klarat av det. Men nu känner jag mig riktigt stark och kände att det kommer jag fixa.

De vi gjorde mer var att lyssna igenom våra låtar som vi tidigare i kursen gjort för att dessa vill vi självklart få med i vår föreställning. Vi bestämde oss även för att föreställningen inte skulle vara mer än 30 minuter då vi misstänker att barnen inte kommer kunna sitta stilla längre. Vi valde även att det skulle vara för barn mellan 4-6 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar